Monday, October 1, 2012

Gosip Artis Malaysia Terkini Anne Ngasri Dan Aliff Aziz Sah Putus Cinta

 Gosip Artis Malaysia Terkini Anne Ngasri Dan Aliff Aziz Sah Putus Cinta







Hubungan percintaan diantara Anne Ngasri dan Aliff Aziz yang bermula sejak awal tahun lalu nampaknya sudah pun berakhir.. Perkara ini diakui sendiri oleh Anne Ngasri di akhbar BPop, Berita Minggu hari ini.. Dalam laporan itu Anne Ngasri mengesahkan hubungan cintanya dengan Aliff Aziz sudah pun putus namun Anne enggan mengulas lanjut mengenai punca perpisahan mereka berdua.
“Sudah tiada jodoh antara kami. Tiada tarikh khusus bila kami putus cuma yang boleh saya katakan ia terjadi baru-baru ini. Keputusan dibuat bukan atas tekanan keluarga atau kenyataan Darling kepada rakan media sebelum ini. Ia membabitkan saya dengan Aliff yang cukup peribadi.
“Saya minta maaf sebab tak dapat berkongsi punca perpisahan kami. Tak perlu diulas dan diungkit lagi. Biarlah hanya saya dan Aliff saja yang tahu. Mungkin saya nampak macam muda dek saiz badan tetapi saya perlu tegas dalam membuat keputusan ini. Saya ada tanggungjawab yakni tiga anak untuk diberi perhatian.”
“Saya tidak nampak hubungan kami selama ini akan ke arah yang diharapkan (berkahwin). Anggaplah tiada jodoh. Jadi, biarlah kami kembali kepada landasan asal. Masing-masing boleh fokus kepada kehidupan dan kerjaya yang sudah dibina. Kami masih berhubung dan kekal berkawan atas paksi profesional. Saya ada hantar SMS pada dia.”
Tambah Anne Ngasri lagi, Sebelum keputusan berpisah dibuat, dia ada melakukan solat istiqaroh dan Anne tidak menyesal dengan perpisahan ini dengan menganggap ada hikmah di sebalik apa yang berlaku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...